Kāpēc SIXT+ auto abonēšana ir izdevīga uzņēmumiem
Mūsdienu straujajā dzīves ritējumā uzņēmumiem jākļūst aizvien dinamiskākiem un auto abonēšana būtiski palīdz pielāgoties mainīgajiem apstākļiem neuzliekot uzņēmējiem ilgtermiņa saistības.
Būtiskākās auto abonēšanas priekšrocības ir sekojošas:
- Līguma termiņš līdz pat 48 mēnešiem, ar iespējām to pārtraukt jebkurā laikā;
- Līgumu var noslēgt vienas darbadienas laikā;
- Ikmēneša cenā iekļautas visas auto uzturēšanas izmaksas;
- Abonēšanas maksa ir fiksēta visā periodā.
Auto abonēšana ir pakalpojums, kas ļauj par fiksētu mēneša maksu nomāt jaunu vai mazlietotu automobili bez ilgtermiņa līguma saistībām.
Atšķirībā no parastā auto līzinga, auto abonēšana iekļauj visus automašīnas ekspluatācijas izdevumus, tostarp apdrošināšanu, apkopes, normāla nolietojuma remontdarbus, riepas un riepu sezonas maiņu.
Tas nozīmē, ka uzņēmums var precīzi plānot savus izdevumus un nesaskarties ar nepatīkamiem finansiāliem pārsteigumiem, piemēram, paaugstinoties EURIBOR likmei.
Finansiālā elastība un prognozējamība. Uzņēmumi var pielāgot automobiļu skaitu atbilstoši savām aktuālajām vajadzībām, neuzņemoties ilgtermiņa finansiālas saistības.
Bez bilances saistībām. Abonētie jeb nomātie auto nav jāiekļauj uzņēmumā bilancē kā pamatlīdzekļi, tās ir uzņēmuma ārpusbilances saistības.
Vienkāršota nodokļu pārvaldība. Pakalpojumu sniedzējs iekļauj maksājumā vai administrē atbilstošo nodokļu maksājumus – kā transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis vai uzņēmuma vieglā transportlīdzekļa nodoklis.
Vienkāršota uzņēmuma autoparka pārvaldība. Atbrīvo laiku un resursus citām uzņēmuma vajadzībām. Nav nepieciešams investēt laiku un resursus auto apsaimniekošanā –par to parūpējas pakalpojuma sniedzējs.
Prognozējami izdevumi. Nav jāuztraucas, vai kādā mēnesī strauji nepaaugstināsies, piemēram, EURIBOR mainīgā daļa vai OCTA polises cena.
Var sākt ar vienu auto. Lai iegūtu izdevīgākos nosacījumus, nav nepieciešams vienoties par vairāku desmitu auto izmantošanu.
Ātra lēmuma pieņemšana. Lēmuma pieņemšana par auto abonēšanu ir vienkārša un saprotama - līgums parasti tiek parakstīts vienas darba dienas laikā. Uzņēmuma dati tiek izvērtēti nekavējoties, bez sarežģītas procedūras.
Zema līguma maksa. Par auto abonēšanu var tikt piemērota līguma maksa, kas ir krietni mazāka par citu ilgtermiņa nomas pakalpojumu komisijas un pirmo iemaksu maksājumiem.
Darbinieku motivēšana bez ilgtermiņa saistībām. Iespējams darbiniekam sniegt auto darba un personīgajām vajadzībām, neuzņemoties ilgstošas saistības, kā arī administrēšanas slogu.
Aplūkosim piemēru, kurā uzņēmums izvēlas abonēt vidējas klases auto ar ikmēneša maksājumu 500 eiro apmērā. Šis maksājums iekļauj visu - no apdrošināšanas līdz riepu maiņai.
Salīdzinājumā, uzņemoties parastā finanšu vai operatīvā līzinga saistības, ir jāveic šādi maksājumi:
- ikmēneša automašīnas vērtības nolietojums;
- procentu maksājumi, t.sk. EURIBOR mainīgā sadaļa;
- OCTA un KASKO apdrošināšana;
- ziemas un vasaras riepu iegāde;
- regulāras apkopes, riepu maiņa;
- remontdarbi – sākot no bremžu uzlikām un logu slotiņām līdz citiem auto garantijā neietilpstošiem darbiem;
- tehniskā apkope, apskate;
- ekspluatācijas nodokļa apmaksa.
Papildus šīm izmaksām jārēķinās arī ar laika resursu – kādam uzņēmuma darbiniekam ir jāuzņemas autoparka pārvaldība, sekojot līdzi visām vai daļai no augstāk norādītajām izmaksām.
Savukārt, ja uzņēmums izvēlas automašīnu iegādāties, pirmreizējais ieguldījums ir krietni augstāks, kā arī līdzi seko jau minētās papildu izmaksas, kas samazina iespējas šo naudu ieguldīt citur.
Zemāk ieskatīsimies piemēros, kur dažādu nozaru uzņēmumiem var noderēt auto abonēšanas pakalpojums.
Elastība. Tehnoloģiju nozare ir plaši pazīstama ar strauju izaugsmi un mainīgām vajadzībām. Auto abonēšana šādiem uzņēmumiem nodrošina nepieciešamo elastību, ļaujot ātri pielāgoties mainīgam darbinieku skaitam un projektiem bez ilgtermiņa saistībām.
Uzņēmuma tēls. Jaunākās paaudzes automobiļi – starp tiem arī modernākie elektroauto, kas pieejami auto abonēšanā, palīdz uzlabot uzņēmuma tēlu, demonstrējot inovācijas un ilgtspējības vērtības, kas ir būtiskas šīs nozares uzņēmumiem.
Mobilitāte. Pārdošanas un klientu apkalpošanas speciālistiem bieži ir nepieciešams būt "ceļā", lai apmeklētu klientus. Auto abonēšana šādiem uzņēmumiem nodrošina nepieciešamo mobilitāti, vienlaikus samazinot administratīvo slogu, kas saistīts ar automobiļu pārvaldību. Abonēšanas ietvaros iespējams izvēlēties katram klientu reģionam nepieciešamo nobraukuma apjomu kilometros.
Pozitīvs pirmais iespaids. Kvalitatīvs un moderns automobilis var palīdzēt radīt labvēlīgu pirmo iespaidu potenciālajiem klientiem, kas ir būtiski pārdošanas procesā
Efektivitāte. Loģistikas un piegādes uzņēmumiem ir būtiski nodrošināt efektīvu un uzticamu transportu. Auto abonēšana piedāvā jaunākos automobiļus ar augstu uzticamības līmeni un iekļautu aizvietošanas automašīnu – mazāk aizkavējumiem piegādēs.
Sezonalitāte. Šie uzņēmumi bieži saskaras ar sezonālām pieprasījuma svārstībām, kas nozīmē, ka noteiktos laikos var būt nepieciešams lielāks transportlīdzekļu skaits. Auto abonēšana kombinācijā ar uzņēmuma piedāvāto īstermiņa nomas programmu ļauj elastīgi pielāgoties šīm svārstībām, palielinot vai samazinot automobiļu skaitu atkarībā no aktuālajām vajadzībām.
Projektos balstīts darbs. Reklāmas un mārketinga aģentūras bieži strādā nemitīgā projektu režīmā, kas nozīmē mainīgu darbinieku un resursu pieprasījumu. Auto abonēšana ļauj šādiem uzņēmumiem ātri pielāgoties jaunu projektu prasībām.
Radošums un zīmola tēla veicināšana. Moderni un stilīgi automobiļi var kalpot kā daļa no uzņēmuma zīmola, atspoguļojot tā kreativitāti un modernumu. Šis var būt īpaši svarīgi, kad aģentūra vēlas izcelt savu unikālo pieeju un radīt spēcīgu pirmo iespaidu.
Mainīgas objektu atrašanās vietas. Būvniecības projekti un inženierzinātnes bieži prasa darbinieku klātbūtni dažādās, bieži vien attālās darba vietās. Auto abonēšana nodrošina nepieciešamo mobilitāti, piemēram, lai pārraudzītu būvobjektu, vienlaikus piedāvājot transportlīdzekļus, kas piemēroti darbam smagākos apstākļos – SUV, apvidus auto, krosoveri.
Projekta ilgums. Ņemot vērā, ka būvniecības projekti var ilgt no dažiem mēnešiem līdz vairākiem gadiem, auto abonēšana ļauj uzņēmumiem elastīgi pielāgoties projekta laikā mainīgajam transportlīdzekļu pieprasījumam.
Teritoriju un objektu apsekošana. Zinātnisko pētījumu institūtiem, kas veic lauka darbus, piemēram, bioloģiskos, ģeoloģiskos vai vides pētījumus, ir nepieciešami specifiski transportlīdzekļi, lai sasniegtu grūti pieejamas pētījumu vietas. Auto abonēšana ļauj zinātniekiem elastīgi izvēlēties piemērotus transportlīdzekļus, atbilstoši konkrētā projekta vajadzībām, nesadārdzinot kopējās pētniecības izmaksas.
Neatkarīgi no uzņēmuma darbības sfēras ir daudz ieguvumu, kurus sniedz auto abonēšana uzņēmumiem. Lielāko daļu no tiem varētu raksturot vienā vārdā –sirdsmiers, jo ar auto abonēšanas palīdzību samazinās vajadzība pēc autoparka uzturēšanas un administrēšanas.
Tāpat ir daudz vieglāk prognozēt finanšu plūsmu, jo abonēta auto ikmēneša maksa līguma laikā nemainās.